Startsida

22 sep. 2016

Sandsjöbacka Naturreservat

Hej,
Ibland kan det var så himla skönt att komma ut i naturen, rensa skallen och bara andas. I fredags var det rätt stressigt på jobbet med en massa möten. Så när jag väl kom hem, super trött, så tvingade Anders iväg mig på en skön promenad/vandring uppe vid Sandsjöbacka. En perfekt start på helgen kan jag säga, laddade verkligen om mina batterier.


Sandsjöbacka Naturreservat ligger i tre kommuner, Kungsbacka, Mölndal och Göteborg. Det finns en massa vandringsleder som är allt från 1,6 km till 6,3 km. Folk som är där vandrar, cyklar eller springer runt i området. Är du nyfiken mer på området och bor i närheten tycker jag att du ska ta dig tid att vandra runt i Sandsjöbacka.

Mer information hittar du här om området, klicka på länk.

Se så vackert och rogivande, synd bara att den nya kameran inte var med.....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar